![]() |
Tematycznie uporządkowane wykazy tematów podane są w menu dolnym. Menu podręczne udostępnia całą witrynę. Otwieranie, zamykanie menu - 2 kliknięcia lewym przyciskiem. |
||||||
Architektura : 1). Koncepcja małego portu śródlądowego dla wodnosamolotów i śmigłowców-amfibii przystosowanego do przyjmowania ruchu międzynarodowego z zapleczem technicznym, połączonego z ekspozycją wodnosamolotów i śmigłowców-amfibii na wodzie oraz naziemną częścią techniczno-wystawienniczą "Hydro-Avia-Parku". 2). Projekt architektoniczny małego portu śródlądowego dla wodnosamolotów i śmigłowców- amfibii przystosowanego do przyjmowania ruchu międzynarodowego z zapleczem technicznym, połączonego z ekspozycją wodnosamolotów i śmigłowców-amfibii na wodzie oraz naziemną częścią techniczno-wystawienniczą "Hydro-Avia-Parku". 3). Projekt zagospodarowania przestrzeni wystawienniczej "Hydro-Avia-Parku" na cele ekspozycji : - historia wodnosamolotów i śmigłowców-amfibii; - pomieszczenia robocze pilotów wodnosamolotów i śmigłowców armii różnych państw oraz lotnictwa cywilnego; |
||||||
Budownictwo i inżynieria wodna : 1). Projekt inżynieryjno-budowlany portu jeziorowego dla silnikowych jednostek pływających takich jak: kutry holownicze, wodnosamoloty, śmigłowce-amfibie z zabezpieczeniami ekologicznymi z wykorzystaniem jako materiałów budowlanych kamienia granitowego oraz betonu zbrojonego i konstrukcji stalowych . 2). Projekt inżynieryjno-budowlany pochylni do wodowania wodnosamolotów, śmigłowców-amfibii i małych jednostek pływających z kamienia granitowego oraz betonu zbrojonego. 3). Projekt inżynieryjno-budowlany stałego zakotwiczenia wodnosamolotu-łodzi latającej o całkowitej długości kadłuba 26,5 m oraz rozpiętości pływaków podskrzydłowych ok 20 m z uwzględnieniem umieszczenia kotw pod wodą. 4). Projekt inżynieryjno-budowlany stałego zakotwiczenia śmigłowca-amfibii o całkowitej długości ok. 21 m, kadłuba pływającego ok. 12 m oraz szerokości 3,5 m z uwzględnieniem umieszczenia kotw pod wodą. 5). Projekt inżynieryjno-budowlany prowizorycznego stanowiska postojowego dla samolotu i śmigłowca z dostępnych prefabrykowanych elementów budowlanych. 6). Projekt inżynieryjno - budowlany mola z kamienia polnego z nawierzchnią żelbetową o nośności około 15 t o długości całkowitej do 30 m, szerokości nawierzchni mola do 3 m zagłębionego w wodach jeziora do maks. 2 m. |
||||||
Grafika i wzornictwo przemysłowe : 1). Projekty znaków graficznych "Projektu "Hydro-Avia-XXX"; "Hydro-Avia-Parku", "Hydro-Avia-Show" oraz "Hydro-Avia-Portu Szczecinek". 2). Projekty czapek, szalików, apaszek oraz innych akcesoriów ubraniowych "Projektu "Hydro-Avia-XXX"; "Hydro-Avia-Parku", "Hydro-Avia-Show" oraz "Hydro-Avia-Portu Szczecinek". 3). Projekty graficzne afiszy i plakatów oraz druków reklamowych "Projektu "Hydro-Avia-XXX", "Hydro-Avia-Parku", "Hydro-Avia-Show" oraz "Hydro-Avia-Portu Szczecinek". 4). Projekt graficzny pamiątkowego biletu wstępu do "Hydro-Avia-Parku" opartego na pomyśle "Książka lotów pilota - adnotacja stemplem o wykonaniu lotu nr... w dniu ..." |
||||||